Bijeenkomst rondom overhandiging knelpuntennotitie aan staatssecretaris Eelco Eerenberg
- Dit evenement is voorbij.
Op 22 juni overhandigt Remco van der Zwan (voorzitter van de Commissie Knelpunten van de NOB) de knelpuntennotitie 2026 aan staatssecretaris Eelco Eerenberg. Jij kunt daar bij zijn! Rondom dit moment organiseren we namelijk in Nieuwspoort een bijeenkomst voor leden van de NOB. Het wordt een middag vol actualiteit, inhoud en ontmoeting. We starten met een korte inleiding over de totstandkoming van de wetgeving. Na de overhandiging van de notitie is er mogelijk nog tijd om een vraag aan de staatssecretaris te stellen. Vervolgens gaan we met een panel in gesprek over twee belangrijke knelpunten.
Vind je het leuk hierover mee te praten, mee te denken en andere leden te ontmoeten? Meld je dan snel aan via het ledenportaal. Er is plek voor maximaal 50 deelnemers.
Alleen leden die een plaatsingsbevestiging hebben ontvangen, kunnen deelnemen.